دل شکسته

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

دل شکسته

 

هرکـس به طریقی دل ما میشکند

 

بیگانه جدا ، دوست جدا میشکند

 

بیگانه اگر میشکند حرفی نیست

 

من در عجبم دوست چرا میشکند

 



نظرات شما عزیزان:

پرنیان
ساعت20:17---9 مرداد 1391
خاطرات خیلی عجیبند
گاهی اوقات می خندیم
به روزهای که گریه می کردیم
گاهی گریه می کنیم
به یاد روزهایی که می خندیدیم......!


کاش یکم بارون بگیره
ساعت13:03---9 مرداد 1391
غزلم اگر تو بسازی ام ، و نی‌ام اگر بنوازی ام



به نسیم یاد توراضی ام ، نه گلایه‌ای نه شکایتی



نه، مرا نبین ، رصدم نکن ، ونظربه خوب وبدم نکن



ز درت بیا و ردم نکن تو که از تبار کرامتی


yas
ساعت0:04---7 مرداد 1391
از دست عزیزان چه بگویم ؛
گله ای نیست

گرهم گله ای هست
دگر حوصله ای نیست ...!!!!!!



m.k
ساعت15:38---6 مرداد 1391
دو نیم شدم

یکی این طرف

یکی آن طرف دنیا

می خواستم اندازه ی نبودنت را بگیرم ...


negin
ساعت16:35---5 مرداد 1391

عزیزم ممنونم که تو این مدت من و وبلاگم رو همراهی کردی.....من دیگه آپ نمیکنم

بازم تشکرررررررررررررررررررررررررر@} ;-


برام دعا کن

پاسخ: حتما


m.k
ساعت0:55---5 مرداد 1391
چه در دل من

چه در سر تو

من ازتو رسیدم به باور تو

تو بودی و من

به گریه نشستم برابر تو

بخاطر تو

به گریه نشستم بگو چه کنم


با تو....شوری در جان

بی تو....جانی ویران

از این ....زخم پنهان

می میرم

نا مت ....در من باران

یادت ....در دل توفان

با تو .....امشب پایان

می گیرم...


نه بی تو سکوت

نه بی تو سخن

به یاد تو بودم به یاد تو من

ببین غم تو

رسیده به جان و دویده به تن

ببین غم تو

رسیده به جانم

بگو چه کنم؟


مهدی
ساعت0:28---5 مرداد 1391
هیچ کابوسی بدتر از این نیست = وقتی با هر نفست بودنشو می طلبی فکر کنی که اون فارغ از تو و یاد تو زندگی میکنه !

reyhaneh and ghazaleh
ساعت18:59---4 مرداد 1391
Salam webe kheili khoshgel va denG dari..be webe maham sar bezani khoshal mishim...linket krdim...

کاش یکم بارون بگیره
ساعت18:49---4 مرداد 1391
گاهی،

دلم می گیرد از واژه ها،

که تا دیروز با عشق می امدند و

امروز ...برای امدن ،

ناز می کنند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |